The last day

Jag är absolut ingen morgon människa men idag lyckades jag ganska bra. Hoppade in i duschen och sen in i onepiecen på med lite skön morgon musik sen va det vara att börja packa. Har kommit en liten bit på vägen i alla fall. Har fått i mig en god frukost och snart måste jag byta mys kläderna mot jobb kläder.

Fick en glad överraskning när jag packade i alla fall, Rickie kom he supertidigt från jobb alltid trevligt med sällskap. Så nu slipper jag ta bussen till jobb och kan köra istället.

Idag är det min sista arbetsdag innan vi åker på seester på söndag. Det är även Quyenhs sista arbetsdag innan hon går på mamma ledighet så det blir tårta och andra trevligheter denna torsdag :)

Nu måste jag göra mig iordning hörs senare!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0