14 april

Godmorgon!

Jag har varit helt slut när jag kommit hem från jobb där av att jag inte skrivit här. Har dragit på mig en ny dålig vana dock inte frivilligt..

Jag vaknar mitt i natten sen kan jag typ inte somna om föräns kl 6 sen ringer Rickies veckarklocka halv 7 då vaknar jag igen sen sover jag typ en timme innan det är dags att stiga upp. Hoppas att anledningen till att jag vaknar är att jag är täpt i näsan och att det kommer gå över snart. Finns inget värre än att vakna och känna sig lika sliten som när man gick och la sig.

Igår Onsdag var vi hemma hos familjen Hagel och tittade på sveriges mäster kock. Adam har kommit bli allas favorit han är typ alltid "rökt" och slänger ur sig så roliga kommentarer. Igår satt vi alla och skratta så vi grät när han skulle göra en tårta.

Tyvärr så åkte Adam ut igår vilket var rätt men hade helre sett att Jenny åkt ut som inte alls är lika rolig och gullig. Hon tycker bara att hon är bäst helt enkelt.

Nästa vecka är det final och då har det utlovats en extra fin middag på onsdagen vi får se vad vår mäster kock bjuder på då.


Adam

Nu får jag springa till bussen som vanligt...

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0