Sälen levererar

Efter tre dagars skidåkning känner jag mig väldigt mör i kroppen, har ont i de flesta musklerna. Vi har det kanon bra har haft sol alla dagar och härlig skidåkning. Försökte mig på att åka lite på Lollos snowboard igår och det gick mycket bättre än sist men fallen känns lite idag. 
Iphonen dör ju bara man ska kolla klockan ute i kylan och eftersom jag inte är en stjärna i på skidor vill jag inte ha med mig kamera i backen. Så tyvärr har jag inte jätte mycket bilder från backen vilket är synd för här är så himla vackert!
 
Kan säga som så att sälen, Lindvallen verkligen har levererat bra saker de senaste dagarna, skidåkning, sol och härlig afterski och ännu bättrre är att vi har två dagar kvar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0