TIGER OF SWEDEN

I förra veckan var jag på jakt efter en skolväska och ska jag vara helt ärlig var det inte det lättaste att hitta. Men efter några timmar på stan hittade jag en jätte fin lagom stor väska inne på Lundbergs. Hade sån himla tur så att inte nog med att den var på rea, de hade dessutom ytterligare 20% på rea priset! Från att ha kostat 2500 blev den min för 1300, riktigt nöjd.
Är nu inne på andra veckan i skolan och det känns riktigt bra, det är roligt att göra nåt annat eftersom jag jobbat sedan jag tog studenten samtidigt saknar jag de på jobbet men får ju träffa de flesta av dem varannan helg när jag jobbar.
 
Nu ska jag läsa lite mer arkitektur historia som vi har tenta på vecka 8 och sen blir det middag. Imorgon väntar en lång dag i skolan från 9-17!
 
 Köket har fått bli min lilla plugghörna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0