Passenger

God morgon :)
 
Somnade tidigt igår vilket var väldigt skönt för nu har jag fått sova ut ordentligt och ändå vaknat itid. Sitter och pluggar arkitektur historia vilket jag nog ska spendera hela min helg med. Vi har tenta nästa vecka och det är den första tentan någonsin för min del så det är lite nervöst. Men det ska säkert gå bra. Tentan är inte föräns på torsdag så det ska nog gå bra. 
Samtidigt som jag pluggar lyssnar jag på Passenger perfekt pluggmusik, mysiga och härliga låtar. Favoriten just nu är Let her go. kan lyssna på den om och om igen. Nu ska jag fortsätta plugga så att jag med gott samvete kan dricka vin med mina fina vänner ikväll. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0