Life is for the living, so live it.

Hej!
Sitter just nu i soffan med en kopp te och mina anteckningar. Fick mycket gjort igår och tycker ändå jag fått en hel del gjort idag så tänker snart bege mig ut på en promenad tror jag och vid fyra ska vi äta middag hos Rickies föräldrar. Sen blir det nog lite mer plugg ikväll och kanske en film och godis. Har varit godissugen sedan i fredags så idag ska jag ta mig till hemmakväll och köpa lite gott.
 
Hade en jätte mysig kväll med Elli och Cimberly igår, ett perfekt avbrott att slippa tänka på plugg för en stund. Livet är ju till för att leva som rubriken säger som är ytterligare en av Passengers låtar jag fastnat för. Men jag har nog blivit lite skadad för när jag och Rckie promenerade dit kollade jag på husen och böjade berätta när de kan vara byggda och specifika detaljer. Men samtidigt måste det ju betyda att jag lärt mig något. 
 
Hoppas ni får en mysig söndag!
 
 
Saknar vackra San Fransansisco och vår underbara resa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0