ARROW

Hej hopp! 
 
Det är lite sjukstuga här hemma då både jag och Rickie åkt på en tråkig förkylning med feber. Mår ganska bra på dagarna men som nu på kvällen känns det som att jag är dö sjuk. Med 90 nya personer i klassen och förkylningstider är det kanske inte jätte konstigt att jag blivit smittad. Men men, har i alla fall varit i skolan idag eftersom vi har en massa obligatoriska föreläsningar och vill hälst slippa göra extra arbeten. En positiv nyhet idag var i att istället för att sluta 17 fick vi gå redan 16 alltid lika trevligt.
Pluggade lite efter skolan annars har jag legat på soffan och drukigt te med massor av honung i.
 
Har precis sett första avsnittet av den nya serien Arrow som började idag och jag tror att den kan vara något för mig. Om inte annat så är Stephen Amell trevlig att titta på.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0