Från botten till toppen

Jag var ledig igår fredag, riktigt mysigt. Började med tidig träning på isen köpte med mig bullar hem och tänkte ha en lugn morgon. Blir inte riktigt alltid som man tänkt sig, hade lite bråttom när jag skulle stänga ytterdörren för att inte katten skulle smita ut. Men var lite för snabb och fick inte med mig alla fingrar innan dörren gick igen. AJ SOM FAN säger jag bara.

Efter denna mindre bra start på dagen blev min fredag ganska bra ändå, åt frukost med mamma, fikade med Alex på eftermiddagen som berättade att hon fått lägenhet :) grattis igen! Och senare på kvällen blev det fondue på Elysee med Alex, Emy, Joel och Rickie. Vi avslutade kvällen med bio och Hamilton 2. Kan verkligen rekommendera den, sen är ju det min favorit typ av film och Mikael Persbrandt är så bra!






Kommentarer
C

Åh, tack! Gör allt jag kan för att mysa till det nu till hösten. Allt bra med dig? <3 Kram

2012-09-11 @ 11:20:09
URL: http://ciccela.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0