BREAKING DAWN PART 2

Igår kväll var det ÄNTLIGEN dax för Breaking Dawn part 2. Det var väldigt längesedan jag läste den sista boken men det kändes skönt att inte ha allt färskt i minnet, och kunna se filmen utan att tänka på vad som händer i boken. Vilket jag alltid gör annars när jag läst en bok och sen ser filmen. Var och såg den med tjejerna igår men nu verkar det som att jag ska se den igen på söndag med Rickie, Robin och Jessica. Inte mig emot ser gärna den igen. När filmen var slut kändes det ganska tråkigt att det var det sista av vampyrerna och varulvarna, kommer att sakna dem. Men man kan ju alltid hoppas på en fortsättning i framtiden ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0