Sommar läsning

Igår när jag var och handlade blev det inte bara mat utan även 3 nya böcker. Brukar inte läsa så jätte mycket i vanliga fall men just när jag är på semester vill jag läsa massor. När jag va i USA läste jag bland annat Lars Keplers bok Hypnotisören, grymt bra bok, gillar man kriminalromaner kan jag verkligen rekomendera den! Så igår köpte jag med mig bok nummer två hem, Paganinikontraktet, hoppas på att den är lika bra!
 
När vi var iväg så sträckläste Alex hungerspelen böckerna dock på engelska så nu passade jag på att köpa första boken, ska bli kul att läsa den och se om den är så bra som alla säger :)
 
Sista boken heter Geim, den har fått bra recentioner och ska tydligen vara grymt spännande!
 
 
Har ni läst någon av böckerna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0