Sjuttiotre

Hej hopp!

Har haft en riktigt lugn och skön dag idag, inte gjort mycket mer vettigt än att hälsa på min mormor. Fikade hos henne sen gick jag hem igen och nu borde jag ta tag i städningen men det är ju så himla tråkigt..

Så vidare till något MYCKET roligare, har länge varit sugen på att åka iväg på en liten längre resa, se världen och leva livet, så jag och mina två finaste vänner har bestämt oss för att packa väskorna, sätta oss på flyget och landa i värmen.

Igår träffades vi för att planera lite om vad vi vill göra på vår resa och ungefär när, vi åker om 73 dagar så du kommer få höra mycket mer om detta framöver men just nu får du nöja dig med en bild på vårt resmål så ska jag ta tag i städningen.





Vilket land är det på kartan? ;)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0