Godmorgon

Hej på dig i regnet! Akta så du inte blåser bort.
Finare väder har jag skådat, idag är det trettonafton vilket innebär jobb till stängning men stänger ju redan kl 18 idag så det är väldigt nice.

Efter jobb ska jag ta mig hem till Rickies föräldrar där det blir middag och trevligheter med släkt o vänner. Skulle varit ledig imorgon fredag och fått hela tre dagars ledighet, men blev frågad om jag kunde jobba och kan bara inte säga nej, spciellt inte när det är en röd dag med ob!

Igår efter jobb åkte jag en sväng till IKEA för att köpa duschdrapperi och lite annat smått, fick med mig både duschdrapperi och en stång men när jag kom hem och skulle sätta upp det, visar det sig att de hålen stången ska igenom är minimala typ lika stora som ett knapphål.
Så jag undrar vad de har tänkt att man ska ha för stång till det. Tycker de kunde haft en liten lapp på förpakningen som sa att "detta duschdrapperi behöver en speciell stång" Så fortfarande inget duschdrapperi..
 
Åkte även dit för att köpa en lampa till köksfläkten (som är från Ikea) men då visar det sig att dem inte säljer sånna lampor på IKEA för det är en vanlig glödlampa och finns på Bauhous? Vad är det för dum idé att inte sälja lampor till köken man säljer? Så det var altså ingen bra tur på IKEA igår får hopas på en bättre i helgen :)


Köpte ett nytt påslakan med fina knappar som detaljer.






Köpte även nya ramar, nu är julen nere och fotona uppe!

NU frukost!
PUSS ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0