Torsdag

Nu är jag helt slut i kroppen, var på ett kombi pass som avslutades med spinning på friskis idag. Fy vad jobbigt det var, men känndes så himla gött efteråt. Det var första gången jag var på ett kombipass och kan absolut tänka mig att göra det igen. Man träna verkligen hela kroppen samt kondition, även om det stundtals kändes som jag ville ge upp så fortsatte jag att ge allt och det var himla kul. Kommer nog dock ha världens träningsvärk imorgon.

Har även träffat min mamma och fikat med henne samt städat hela lägenheten. Här e så himla mysigt hemma nu med tända ljus i hela vardagsrummet. Efter att jag lagat mat ska jag med gott samvete slänga mig på soffan!

Hoppas du haft en mysig dag med.


Så här fint är det just nu :)

 
PUSS ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0