OIL & VINEGAR

Hej!

Igår var det Ann-Charlotts födelsesdag så vi gick alla ut och åt middag på Pers krog. Det blev fondue som alltid är lika gott, blir ju bara så himla mätt..

I måndags på stan var jag för första gången inne i en jätte trevlig butik, Oli & vinegar, de hade verkligen hur många olika sorters olivolja och vinägen som helst, som var smaksatta med allt från örter till champange. Man kunde provsmaka allt vilket jag tycker är toppen så att man inte råkar köpa något som man sen inte alls tycker om.

Tycker verkligen det är en jätte trevlig present att ge bort, man får välja glasflaska själv och sen fylls dem med vad man själv vill.



I present blev det en vitlöks olivolja och en passionfrukts balsamvinäger, dessa flaskorna går även ha liggandes i köket vilket ser väldigt trevligt ut.







Sen kunde jag ju inte låta bli att handla nåt litet till mig själv så det blev en passionsfrukts och en granatäpple balsamvinäger till mig med. Fantastiska.

Butiken ligger på Baltzar gatan i Malmö, råder er att gå dit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0