Mary Kay

Igår följde jag med Alexandra in till Lund för att gå på en smink "rådgivningskurs" Hon hade vunnit 200 kr i presentkort hos Mary Kay.

Jag har aldrig varit på den typen av tillställning innan, men vi var en del tjejer som fick testa Mary Kays produkter. Började med deras handkräm serie som jag själv tyckte var väldigt bra. Händerna blev baby mjuka.

Fick även testa en produkt som var rengöring, peeling och ansiktsvatten i ett även denna tyckte jag om.
Jag kände mig väldigt fräsch efter.

Efter detta kom fukten och det var en kräm till ansiktet och två olika till ögonen. Samt foundation.
Dessa produkter passade inte alls min hudtyp, är varken speciellt torr eller glansig utan mittemellan. Men efter detta var jag super glansig och kände mig alldeles kletig i huvudet. Såg inte alls vacker ut.

Tyckte även att det var ganska dyrt, baspaketet; rengöringen (som jag verkligen gillade), fuktkräm och foundation kostade ca 1500 kr.

Det lät väldigt bra när man satt där och lyssnade men tror inte att dessa produkterna är något för mig.

Någon av er som använder/använt Mary Kay?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0