Paganinikontraktet

Om du precis som jag gillar kriminalromaner kan jag varmt rekommendera Lars Kepler böcker. Jag läser inte jätte mycket för av någon anledning känner jag inte riktigt att jag har "tid" att läsa. Men har egentligen ganska så mycket fritid. Passar på att läsa när jag är på semester då kan jag lätt klämma tre böcker på en vecka. 

När jag var i USA läste jag bland annat Keplers Hypnotisören. Tyckte den var riktigt bra och ville inte slita mig från den. 

Kände häromdagen att jag var lite lässugen så jag på började Keplers Paganinikontraktet (kommer efter Hypnotisören), efter att ha läst 20 sidor är jag fast. Nu vill jag inget annat än att läsa, hade jag kunnat hade jag stannat hemma från jobb imorgon ;) nädå!

9100124699.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0