THE NEW PLACE

Precis som jag trodde så blev gårdagen en helt underbar dag!! Den 25 November flyttar jag och Rickie till vår nya och alldeles egna lägenhet!! Thats right vi köpte en lägenhet igår! Är så otroligt glad att vi fick den, och är totalt förälskad i den. Känns bara så länge att vänta till slutet av november. Men vi måste i och för sig packa ner allt vi har i vår lägenhet idag. Ock det kan ju ta sin lilla tid..



Köket som jag ÄLSKAR




Bilderna är från mäklaren så det är ju inte våra möbler. Men vi hade sedan innan tänk köpa just den soffan, i samma färg.



Sovrum


Och lilla hallen!

Jag vill flytta NU. Kommer bli många turer till IKEA fram över!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0