Grått, grått, grått

Godmorgon!

Nu har det varit ett bra tag sedan jag skrev så här kommer en liten snabb update.
I torsdags när jag var ledig började dagen med frukost på systrar o bröder med tjejerna. Perfekt start. Sen åkte vi vidare in till Lund och myste lite :)

På kvällen kom några tjejer från träningen hit och ja, vi hade en fantastiskt rolig kväll med mycket skratt ;)

Både fredag, lördag och söndag har jag jobbat men på fredag kväll tittade jag på Kimberly som är med och dansar i en show på tangopalatset. Mycket glitter och glamour! Kimberly var fantastiskt duktig :)

Lite träning på isen har jag också hunnit med men usch konditionen är inte vad den har varit... Hoppas den kommer tillbaka!

Nä nu ska jag gå upp och göra lite frukost! Vi hörs :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0