Ursäkta min franska

Nu var det några dagar sedan jag skrev  igen, det har till och med hunnit bli den 2a maj. Hoppas att ni hade en bra Valborg för det hade jag! Tyvärr glömde jag kameran hemma..

På dagen var vi ett gäng tjejer som åkte in till Lund som alla andra skåningar.  Solen strålade och där var hur många glada människor runt omkring oss som helst. Det blev en bra start på en mysig valborg. Efter Lund mötte jag upp Rickie, Robin, Jessica och Zoran så fortsatte vi trevligheterna hemma hos Robin.

Just det, i fredags fyllde Nisse år så mötte upp honom och ett par till för att ta en öl blev dock cider för mig och mer än en. Kvällen slutade med en spontan utgång till KB, det var lite folk men kul ändå!


Jag Nisse och Emy när vi var på Cypern 2008

Jag har fått Daniel Adams-Rays låt Lilla lady på huvudet. Den lyckas alltid komma på radion när jag sätter mig i bilen. Men jag gillar den, tror den kan bli en liten sommar plåga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0