Thats all..

... I think, 

Nu tror jag att jag har fått med nästan allt som jag hittade igår och det blev faktiskt en hel del, skulle varit ledig idag men måste jobba så det blir till att få in allt på sin rätta plats imorgon.

Here we go,



Lampan högst upp till vänster köpte jag 2 av super fina och kommer passa så bra i vardagsrummet.
Rickie fick en liten "Ring for beer" klocka men han är mycket väl medveten om att om han missbrukar sin nya leksak tar jag tillbaks den igen ;)

Älskar den beiga klänningen och dragkedjan där bak! Och sommar klänningen och allt det andra!

Just det, köpte ju jätte fina turkosa och gröna kudd fodral till soffan de får jag visa senare. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen använda min nya hårför, brödrosten har jag hunnit med imorse.

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0