IKEA

Hej hopp!

Var ju och tittade på en lägenhet i går den var verkligen super fin och mysig! Rickie ska titta på den på söndag så får vi se vad han tycker :) Ska även titta på en till på måndag. Men den från i torsdags är favorit so far.

Idag var jag först en snabbis på jobb och sen åkte jag och mamma till IKEA, man kan inte allat än älska IKEA. Jag tycker de har sjukt snygga och prisvärda saker.

Hittade ett par saker som jag gärma skulle vilja ha när vi flyttar (även om vi inte riktigt vet var än)



Är väldigt sugen på en ljus grå soffa och den på bilden var väldigt snygg och super skön. Den gråa tv bänken vill jag ha i den vita men den syntes inte lika bra på bilden därför fick den grå också vara med.
Och sen är det, de vita soffbordet som jag bara älskar! Det är med en glasskiva på ovanidan och typ en låda precis under som man kan dra up och lägga lite fina foton eller något annat fint man vill visa och titta på.

Det är så kul att titta på nya möbler!

Nu ska jag ta tag i Rickie och se om han vill spela wii med mig se e det träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0