Sunny Sunday

Idag igen är det sol och jag blir så glad! Först när jag vaknade imorse var det mest grått men när jag vaknade andra gången strålade solen.

Vår lilla middag igår för familjerna gick hur bra somhälst, det blev en liten katastrof i köket dock.. Skulle ju laga taco paj, jag gjorde degen precis som det stod i receptet bredde ut den i formen satte den i ugnen så den skulle förbakas och hoppade in i duschen. När rickie kollade till den efter 5 min som han skulle hade degen glidit ner från kanterna och såg ut som ett smör bad. Så fi fick snabbt tänka om eftersom gästerna skulle komma om 15 min.

Rickie fick springa ner på coop nära för si sådär 5 gången och köpa philadelphia ost som vi bredde ut som ett halv tjockt lager i formen istället. Sen på med köttet, löken, taco sås crem freice och ost. In i ugnen. Super gott.

All mat tog slut och där va en del så även gästerna måste gillat det. Det var en riktigt trevlig kväll, senare kom Cathrine och vi fortsatte kvällen på KB.


Rickie försöker att inte gråta för mkt över löken...




Lite suddig bild på mig


Lollo


Cathrine


Kladdkaka med glasyr och jordgubbar



Funderar på att ta mig ut i det vackra vädret och titta på Rickies match!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0