Strålande sol

Det är ett underbart vår väder i Malmö idag jag är dock fortfarande lite sjuk så blir ingen träning idag heller..

Vi har i alla fall varit på Willys och handla allt till middagen ikväll, nu är det bara att städa det sista och laga maten men det kommer nog att gå bra. Rickie började städa lite smått imorse och min uppgift är att städa sovrummet och damsuga lägenheten. Men det är helt okej för mig tycket att plocka undan är super tråkigt men dansuga är enkelt och går fort.
Ska bara få orning på mina kläder med som av nån konstig anledning alltid lyckas hamna på golvet...


Där har vi plutten i sina kläder han växt i nu

Nej får väl ta tag i städningen nu!
Puss & Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0