Måndag

Har jobbat hela helgen så det känns skönt att vara ledig idag. Självklart har jag gått och blivit förkyld, i och för sig extra bra att jag är ledig så att jag förhoppningsvis blir frisk tills imorgon. Just nu ligger jag i sängen och kollar på Vänner men måste in en snabbis till stan till synsam och lite annat. Alltid något att göra på sin lediga dag men sen blir det raka vägen hem till sängen igen!

Min helg var super lugn i fredags var jag hemma och myste i soffan och i lördags blev det melodifestivals tittande. Vet egentligen inte vilken låt jag tyckte skulle vinna är inte så engagerad men alltid kul att lyssna och kolla kläder och sånt.

Nej nu ska jag masa mig in i duschen sen försöka ta mig upp till stan, allt känns så mycket jobbigare när man är förkyld.


Kommentarer
tess

Hej brukar kika i din blogg, den är skitbra=O)

Men nu har jag ett tips till dig och det är ingen skitreklam som alla andra skickar runt utan det är ett bra tips helt enkelt=O)

Om hur du kan tjäna bra pengar på bloggen, jag tjänade 3000 förra veckan, helt sjukt=O)Du får ta del i att ge dina läsare erbjudanden och rabatter till olika kända märken.

Klicka här o bli medlem på dessa två:

http://iinova.styleblogg.se/2011/mar/145/Tjaena-pengar-paa-bloggen/

Du kan när som helst avsluta medlemskapet.



Har du frågor så maila mig och om du vill ha inside tips.

Kram

2011-03-14 @ 22:07:34
URL: http://iinova.styleblogg.se
Emmy

Det var riktigt gott också :D

2011-03-16 @ 20:31:57
URL: http://emmybackman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0