Love it

Middagen var supergod, det blev fondue på pers krog så gott. Efter middagen åkte jag och Rickie förbi mamma en snabbis jag fick en underbart fin klännig från H&M och lite andra plagg som jag ska försöka visa imorgon :) Alltid trevligt när mamma har shoppat till en. Förr hade vi inte samma smak men nu för tiden är det inte ofta jag inte gillar något hon har hittat. Tyvärr tycker jag det är allt för ofta något plagg är super fint på galgen men när jag får det på mig ser det inte lika snyggt ut.

Klänningen på översta bilden fick jag av mamma idag, den är så fin både på bild och ännu finare på LOVE IT. Och de andra klänningarna tycker jag även dem e väldigt söta.


Nu ska jag nanna, imorgon är det jobb!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0