I rymden finns inga känslor

Hallå!
Det var riktigt mysigt att titta på fotboll i dag Husie vann och Rickie gjorde ett mål när solen började gå ner bakom husen blev det dock väldigt kallt så jag och Rickies mamma åkte lite tidigare.

Efter matchen var slut åkte jag och mannen in till stan där vi mötte upp med Robin och Jessica för att äta en underbart god middag på Jensens böffhus. Jag blev så mätt så jag knappt viste var jag skulle bli av. Efter maten rullade vi vidare hem till oss och tittade på "I rymden finns inga känslor"

Enligt mig är det en helt fantastisk film, tyckte den var himla rolig och charmig på sitt sätt!



Nu ska jag försöka sova för imorgon blir det först frukost med Cathrine innan hon åker tillbaka till Örebro sen viddare till jobb.

Natti Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0