Husie



Var ju och tittade på mitt hjärta när han spelade fotboll idag Husie-Anderslöv tyvärr så förlorade Husie men det var ändå kul att se honom/dem spela plus han gjorde ett mål så lite glad blir man ju allt. Varit underbart soligt hela dagen och de värmande strålarna kändes så sköna har saknat solen!

Efter matchen blev det raka vägen till träningen som jag tycker gick bra önskar att jag haft til att träna mer men hinner bara träna på isen på mina lediga dagar vilket är två dagar i veckan... Har däremot funderat länge på att köpa mig ett gym kort för att röra lite mer på mig, det känns i hela kroppen att jag inte tränar lika ofta som innan syns inte men känns!

blev pizza till middag vilket i och för sig alltid är lika gott, pluss slipper laga mat och diska. Har blivit en lugn kväll även ikväll Rickie är hos jocke och jag myser i soffan med att titta på Vänner.

Hoppas ni har en Rolig eller mysig kväll ni med!

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0