Så söt

Igår var det onsdag och jag var ledig så mysigt, men självklart var det dåligt väder. Solen var som bortblåst och istället var det grått och regn vilket det även är idag. Trots vädret blev det en liten runda där jag hade lite och fixa. Blev en fika med Alex, Miki och lille Vincent som är den sötaste! Igår va han riktigt bra kompis med mig skrattade och myste sen fick jag lite kräk på mig men han var lika glad för det!

När allt var fixat i stan tog jag mig till Mobilia för att träffa Rickie så att vi kunde köpa nya gardiner till köket, jul gardinerna känns inte riktigt aktuella längre...

Sen blev det i vanlig ordning hem till fam Hagel för middag och sveriges mästerkock jag tycker att det va helt rätt att taxi chauffören från helsningborg som åkte ut men inte alla delae den åsikten med mig.

Vi såg även den nya serien på Tv4 Blue blod verkar vara riktigt bra och en sån polis serie som jag gillar, blir dock problem nästa vecka när Greys börjar samtidig....


Denna underbara bild fick jag av Miki igår nu ska jag bara hitta mina ramar.


De nya gardinerna




Och de små underläggen

Nej nu ska jag duscha sen bädda ner mig i sängen och hoppas på att förkylningen är borta imorgon så jag kan vara redo för jobb.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0