Den som väntar på något gott...

... Väntar aldrig förlänge!


Det efterlängtade paketiset.





Love it!

Äntligen har min Onepiece kommit! Hämtade paketet på väg hem från jobb han knappt in genom dörren innan de tajta och blöta jeansen (ös regnar ute) åkte av och denna underbara mys dress åkte på. Den är så otroligt skön så jag måste säga att det är blans det bästa jag köpt. Denna kommer jag nu mera bo i! Åker till Sälen på söndag och onepiecen kommer vara perfekt där!

Just nu sitter jag i soffan och myser i min nya "sparkdräkt" tillsammans med lite chips och Criminal mainds. Älskar den typ av serie. Min dröm är ju att bli polis en dag..

Nu ska jag mysa vidare och kanske börja packa lite, vi får se.

Puss & Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0