2011.03.28

Det har varit en väldigt bra helg har visserligen jobbat och det har varit jobbigt men samtidigt kul. Löne helg och erbjudande på barnskor vilket innebär massa skrikand barn att mäta fötter på. Men det har sin charm. Det blev en god middag och trevlig kväll hos Louise i fredags och de "små" fortsatte vidare till båten. 18 är inte litet precis men som chaufför den kvällen med anledning att jag skulle upp och jobba tidigt kände jag mig lite gammal haha.

Lördagskvällen innehöll fler födelsedags festligheter men denna kväll hos Jonas och söndagen var precis som en söndag ska vara. Lagaom trött efter jobb blev det en date med Emmy och ett par vänner avsnitt. Det finns inget bättre en en riktigt mys kväll med underbart sällskap.

Och underbara vänner har jag, har spenderat dagen med Emmy och Alex, bakat kladdkaka och bara myst! Är nu på säsong 10 av vänner och vill inte att det ska ta slut det är en så fantastisk serie!

Nåt avsnitt till hinner jag med innan jag somnar upp tidigt imorgon för att gå till tandläkaren :P

Natti Natti! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0