11.03.04



God morgon eller förmiddag har ju faktiskt varit vaken ett tag. Igår var det jobb som vanligt men slutade redan 17 så det var en väldigt skön dag hade dock kunnat ha lite mer att göra under dagen tycker jag. På väg till jobb när jag skulle byta buss slog det mig att jag varken hade passerkort eller nycklar till butiken med mig. Som tur är delar vi ju bla lager med ecco så jag kunde gå in med Anita annars hade jag haft stora problem. Efter jobb tog jag bussen hem i vanlig ordning jag och Rickie lagade en god kyckling och bön sallad och sen tog jag bussen hem till Emy där även Alex va.

Torsdagskvällen bjöd på tv spelande och kanelbullsbak i massor och det bästa är ju när bullarna är klara dem blev super goda måste jag säga! Hemligheten? Väldigt mycket smör, när man väl bakar är det ju inte lönt att snåla med det goda.

Idag blir det jobb men ska erkänna att jag gärna stannat hemma är förkyld och känner mig hängig.. Men gillar mitt jobb väldigt mycket så ska nog gå bra även om det känns lite jobbigt att sluta 20.00

Nej nu ska jag göra mig iordning.








Claudia


Kommentarer
Wilma:D

sjukt fin blogg du har!!

Kram

2011-03-04 @ 11:28:25
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
emma

mummms !:D

Allt bra ?^^

2011-03-04 @ 12:13:13
URL: http://emmascamera.blogg.se/
nathalie

På jysk köpte vi spegelen.

2011-03-04 @ 14:07:14
URL: http://www.sweetncute.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0