OnePiecece



Denna mjukisderess verkar bara helt underbar! Vi har ju dessutom sjukt kallt i lägenheten så jag tycker jag förtjänar en sådan. Hur mysig hade den dessutom inte varit att ha med på skidsemestern? Problemet är ju dock att den är inte billig och jag har inte så mycket pengar är ju visserligen lön imorgon men har ju lite hyra och andra räknngar som ska betalas för väl kanske leva på nudlar eller flörta med Rickie och mamma. Hade verkligen velat ha en så mysigt!




Denna hade jag hemskt gärna velat ha!



Kommentarer
Emmy

Du borde absolut flörta lite... Det där är det bästa jag verkligen har :). Är t.om. Skönare än det ser ut på bilden. Tidig födelsedagspresent kanske? ;)

2011-02-24 @ 13:58:22
Tim

Prova att flörta med Rickie, Emmy lyckades ju med mig ;)

2011-02-28 @ 22:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0