It never ends



Känns inte som att kylan kommer lämna oss den verkar vara här för att stanna ett bra tag till. Det är så himla kallt och blåsigt och jag vill inte annat än ha vår, vilket jag med all säkerhet inte är ensam om. Tänk att kunna gå i skinjacka, canverce och mysa i solen. Den tanken känns tyvärr väldigt långt borta.

Vi har himla kallt i vår lägenhet dessutom med jämna mellanrum känns det som om det kommer små vindpustar. Så ett försök till att hålla värmen denna kväll; inlindad i en filt i soffan, tända ljus CSi Maiami och grönsaker med dipp. De två sistnämda gör ju inget för värmen kanske men himla mycket för en extra mysig torsags kväll.






Det är väldigt vackert men vill trots allt ha vår.



Medan jag väntar passar jag på att mysa till det.



over and out / C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0