Har varit snäll 2011









Tomten kom med den fina jackan från mango och en del mer kläder. Han måste tyckt att jag behövde lite nytt i min garderob. Jag och Rickie fick även super stora och fina vinglas från Kosta boda, stekjärn från Jamie Olvivers serie handdukar och lite annat välbehövligt till lägenheten så får nog lov att säga att vi båda varit väldigt snälla i år.

Nu är det snart ett nytt år och planerar att vara minst lika snäll nästa år. Kommer avsluta detta året med middag hos Emy och Joel sen välkomna det nya året med alla våra vänner! Ja nyår är överskattat och när man var yngre hade i alla fall jag väldigt höga förväntningar på denna kväll. Men nu vet jag att god mat och godavänner är den absolut bästa kombinationen.

Hoppas ni kommer få en fin kväll ni med. Hörs imorgon förhoppningsvis med en finklädd bild om jag inte är lika tidsoptimistisk som vanligt!

GODNATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0