Jag har inte glömt dig!

Vet att det har varit väldigt dåligt med uppdatering här på sista tiden. Men har inte riktigt kännt att jag haft tid att blogga. Har jobbat mycket och helt ärligt varit uppe i stan och ätit nästan var kväll under Malmöfestivalen.. haha det där lät inte helt bra men se det så här: bo själv komma hem sent från jobb noll insperation till att laga mat och en liten cyckel tur på 10 min senare är du uppe mitt i stan med MASSOR av gott att välja på! En favorit enligt mig är langos och Luisianas GRYMT goda kyckling med vitlök och lime sås!

Har även blivit en hel del mysiga vinkvällar i Anton och Kimberlys nya lägenhet kanske lite för många? eller nej det är sommar!

Nu ska jag återgå till den lugnaste men skönaste lördags kvällen på länge. Är ensam hemma så sitter i sängen med chokladpudding och Pretty little liars!

Bättre uppdatering kommer från och med.. NU

♥ 


Kommentarer
Emmy

Härligt med fler uppdateringar!! :)

2011-08-28 @ 01:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0