Världens bästa

Äntligen är det fredag, veckan har gott väldigt fort, antagligen för att jag har jobbat så mycket men nu är det äntligen fredag och jag är ledig imorgon.

Efter att jag jobbat klart idag åkte jag hem till min kära mamma, vi pillade räkor, drack vin, tittade på talang och hade en jätte mysig kväll.
Världens bästa mamma lyckades lägga undan de super fina virkade shortsen från H&Ms Concious collection och var så snäll och åkte upp till stan och hämtade dem eftersom jag jobbade. De är helt underbara. Jag har själv köpt ett jätte fint linne från samma kolektion.

Fick även en jätte fin bikini av mammi som även den är från H&M, kommer nog nån bild om nån dag råkade lämna kläderna hos mamma innan jag åkte hem. 

Rickie är iväg och fiskar i helgen så jag är ensam hemma och har kommit på att jag inte tycker det är kul att vara själv, hör massa konstiga ljud och himla tråkigt att inte ha någon att prata med..

Nu ska jag titta på sleepless in Seattle och försöka njuta av att jag har hela sängen för mig själv.


Min älskling, bättre kille finns inte <3

Natti Natti


Kommentarer
Louisnikita

Excellent site.

2011-10-11 @ 15:30:34
URL: http://louisnikita.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0