Så bra!

Nu var det några dagarsedan jag skrev men tiden bara flyger iväg, hinner ju knapt med själv..

Igår var det DEN efterlängtade onsdagen, jag var ledig solensken och det var final i sveriges mästerkock. Det var ett så bra och spännande program och enligt oss i soffan var det helt rätt tjej som vann: LOUISE! Det var jämt under hela tävlingen men så kul att Louise vann!

Eftersom det var final bjöd vår egen mästerkock Pontus på hemlagad plankstek himla gott! Rickie missade finalen eftersom han jobbar kväll nu men han har hejat på Louise sedan ett par veckor tillbaka så han blev väldigt glad när det var hon och inte Jennie som van!

Innan på dagen var vi en sväng på stan i det underbara vädret, åt lunck på subway och rickie fick inhandlat lite nya kläder!

Blev även en fika med Miki och Vincent.


Min älskling

Nej plikten kallar att städa så jag kan få njuta av solen sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0