Måndag

Godmorgon!

Har haft en underbar vecka i Sälen! Synd att tiden alltid går så fort när man är borta. Men ska erkänna att det var väldigt skönt att kommma hem i lördags och framförallt sova i min egen säng! Det finns inget bättre. Igår var det slut på ledigheten och tillbaka till jobb, har en lång arbetsvecka framför mig men det känns bra har fortfarande den sköna kännslan kvar efter all ledighet.

All den friska luften vi varit i sätter sina spår, det var längesedan jag somnade så tidigt som under veckan i skogen. Det har dessutom hålt i sig, igår somnade jag senast 22.00 och vaknade utvilad och nästan pigg kl halv 7 imorse när Rickie gick upp. Det är så mysigt att ligga kvar och dra sig i sängen en stund!







Där är bara ett par bilder från vår underbara resa, kommer fler lite senare :)
Nu ska jag äta frukost hade jag tänkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0