Lördag - sextonde april tjugohundraelva

Godmorgon

Det är min första lediga dag sen vi kom hem från Sälen förra lördagen och självklart vaknar jag pigg som bara den kl 8 imorse. Har inte kunnat somna om men legat och dragit mig i sängen och kollat på Nanny.

Det gick bra att vara ensam igår kväll, tycker det är lite obehagligt men somnade och solen lyste när jag vaknade så det är lugnt!

Idag är det dop som står först på schemat, Mikaelas lille son Vincent ska få vatten på huvudet. Ikväll är det tjejmiddag och utgång som gäller jag jobbar ju dock tyvärr imorgon..
Inför kvällen måste jag komma på två pinsamma eller roliga saker jag gjort som ingen annan vet. Sjukt svårt har riktig idé torka.

Nu blir det frukost sen ska jag se klart filmen jag började se igår kväll.


Havregrynsgröt med frysta bär och socker är min nya favorit på
morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0