Fixat och klart

För någon timme sedan ekade det i kylen så tom den var, men efter en runda till Willys är den nu full och fin igen. Det var dock första och sista gången jag åkte och storhandlade själv. Hade inte ett enda mynt så kunde inte ta en vakn utan fick släpa runt på två propp fylda korgar. Ingen hitt.

Men när jag väl fått in det i bilen och kört hem så kom Rickie ner och hjälpte mig bära upp allt plus att han hade städat hela lägenheten så jag känner ändå att jag valde rätt som tog mataffären.

Vi lagade chili  con carne till lunch och Nisse som jobbar i närheten av oss tittade förbi och fick mat han med. Nu är det eftermiddag och fortfarande ett underbart väder. Vi har ju tyvärr ingen sol på vår balkong men såg nu att där kommit en liten springa så där tänker jag sätta mig.




Ppskägg och godis är fixat!

Nu ska jag njuta lite i solen sen träffa mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0